Konten, lijmen, plakken

Het Bloemencorso van Leersum beleefde in 2013 de zestigste editie. Ter gelegenheid daarvan heeft Lambert Klaus uit de rijke archieven van het corso een prachtige bloemlezing gemaakt, waarin wordt teruggeblikt op die zestig jaar. Geïllustreerd met prachtige, vaak unieke, foto's uit privé collecties geeft het boek een compleet overzicht van alles wat er zich in die jaren rond het corso afspeelde: van successen, maar ook van bedreigingen; over de winnaars, maar ook over de pechvogels; over de Bloemenkoninginnen en over de besturen.

Het boek is voorzien van een harde kaft en gepresenteerd bij de officiële opening van het jubileumjaar.

De lay-out en de eindredactie zijn verzorgd door Peter van Oosten de Boer.
Het drukwerk is verzorgd door de Koninklijke BDU in Barneveld.

Het boek is op ledenbijeenkomsten verkrijgbaar of kan bij de penningmeester worden besteld. Bij verzending worde portkosten in rekening gebracht.

Ing. L.J.B.M. (Lambert) Klaus

Stichting Bloemencorso Leersum & HVL