Brokken historie, tien ruïnes met een verhaal

Peter van Oosten de Boer - eindredacteur van Hoetwas, het kwartaalschrift van de HVL - schreef in 2007 een aantal columns over ruïnes in het tijdschrift 'Openbaar bestuur' waarvan hij oud-hoofdredacteur is. Voor de HVL bundelde hij tien van deze columns in een prettig leesbaar boekje die de historie van de ruïnes tot leven brengt. Geïllustreerd met (meest) zelfgemaakte foto's vormt het boekje een unieke gids bij de bezoeken aan de ruïnes, die door heel Nederland verspreid liggen.

De tekst, lay-out en de eindredactie zijn verzorgd door Peter van Oosten de Boer zelf verzorgd.
Het drukwerk is verzorgd door Best Reclamestudio Harlingen.

Het boekje is op ledenbijeenkomsten verkrijgbaar of kan bij de penningmeester worden besteld. Bij verzending worde portkosten in rekening gebracht.

mr. P.F. (Peter) van Oosten de Boer

Peter van oosten de Boer